Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Diada del Poble de Menorca serà dia 17 de gener amb la cancel·lació de les torrades i les activitats que suposin menjar al carrer
La Diada de Sant Antoni es farà amb la màxima normalitat possible. A diferència de l’any passat, la processó dels Tres Tocs, les beneïdes d’animals i els mercats es mantenen. Però les recomanacions sanitàries han provocat la cancel·lació de les torrades i les activitats que suposin menjar al carrer.
La celebració oficial, el Ple extraordinari de la Diada, tindrà lloc a la seu del Consell a Maó, amb el discurs de la presidenta, Susana Mora, i una conferència sobre la importància de la nutrició en la salut. Després, al Teatre Principal de Maó podrem gaudir d’un concert de Cris Juanico i l’Orquestra Simfònica (sota la direcció de Pablo Urbina) de les Illes Balears. L’aforament serà limitat als dos actes, però es retransmetran en línia. Les localitats pel concert s’assignaran per sorteig.
L’ampli programa d’activitats relacionades inclou mercats, concerts, presentació de llibres i exposicions. Totes, però poden experimentar canvis o ser cancel·lades segons com evolucioni la situació de la COVID-19. La informació actualitzada es pot consultar, en tot moment, en aquest enllaç.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues