Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Els jubilats menorquins tornen a tenir menys oferta que les altres illes, enfront de les 142 destinacions de Mallorca o les 17 d'Eivissa
Després de gairebé dos anys de pandèmia, les ganes de viatjar dels pensionistes de les Illes han augmentat, però encara hi ha una sensació de por, que es reflecteix en un descens de la demanda dels viatges de l’Imserso.
Els jubilats menorquins tornen a tenir menys oferta que les altres illes. Enfront de les 142 destinacions de Mallorca o les 17 d’Eivissa, les opcions a Menorca només es redueixen a vuit: tres culturals (Collado Villalba, Segovia i Salou) i cinc de costa (Benidorm, Gandia, Lloret, s’Arenal i Alcúdia).
A més, enguany sols s’han posat a la venda poc més de 300 places per sortir de Menorca. Una reducció important respecte a anys anteriors.
Les poques destinacions que s’ofereixen són les mateixes que abans de la pandèmia i per arribar a algunes d’aquestes s’ha de fer escala a un altre aeroport. Un inconvenient més que ho fa poc atractiu per a la gent gran.
S’espera que pel març es comencin a organitzar els viatges. Tot queda a l’espera de com evolucioni la situació sanitària.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil