Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Després de cada sessió es desinfecten els banys i els seients
A Menorca qui vol acudir al cinema ha d’anar a aquestes sales de Ciutadella. Són les úniques obertes de tota l’illa, van reprendre l’activitat aquest juliol, mentre que les nou sales d’Ocimax a Maó continuen tancades. Fins aquest cap de setmana els cinemes Canal Salat funcionaven amb molt poca ocupació, però aquest dissabte per primera vegada des de l’inici de la pandèmia han retornat les cues d’espectadors.
Per a molts espectadors és el primer cap de setmana de retorn als cinemes tot i que alguns, per desconeixement, han comprat menjar i beure just abans d’accedir a la sala.
Després de cada sessió es desinfecten els banys i els seients. Les sales tenen una capacitat de 140 persones i aquest cap de setmana esperen arribar a la màxima ocupació permesa.
Els cinemes, ara sense begudes ni crispetes
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo