A Menorca, el turisme francès s’ha multiplicat per 13 en els darrers cinc anys. Només per via aèria es registraren, l’any passat, 51.000 passatgers procedents de França, mentre que al 2012 n’eren 3.800. Però, a més, hi hagut molts francesos que han decidit establir la seva residència a l’illa comprant finques emblemàtiques, com l’operació recent de la finca Alparico, molt a prop de la platja de Macarelleta. Actualment, el consolat té registrats 500 ciutadans francesos establerts a Menorca.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.