Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
Investiguen un home que va penjar el vídeo de l'excés de velocitat a les xarxes socials
La Guàrdia Civil investiga un conductor que circulava a més de 200 quilòmetres per hora per la Via de Cintura. És un home de 37 anys, resident a Mallorca i que hauria publicat a les xarxes socials el vídeo gravat amb el seu telèfon mòbil en què es veu el comptaquilòmetres i l’excés de velocitat. En aquesta via, es pot circular com a màxim a 100 quilòmetres per hora. Gràcies a la col·laboració ciutadana s’ha localitzat el presumpte autor dels fets, i ara se l’investiga per un delicte contra la seguretat viària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis