Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La Conferència Episcopal recomana a la gent gran i de risc que no vagi a l'església
La Conferència Episcopal ha fet una guia de protocols a seguir quan es reprenguin les celebracions a les esglésies (a partir de la fase 2 i amb una limitació d’un terç de l’aforament).
Els fidels que acudeixin a les celebracions hauran de dur mascareta, les piles d’aigua beneïda estaran buides i no es passarà la bacina, sinó que l’almoina es recollirà a la sortida. A més, la salutació de la pau serà un gest sense contacte i l’eucaristia es distribuirà en silenci.
Les portes de les esglésies hauran d’estar obertes i hauran d’oferir gel hidroalcohòlic a l’entrada i la sortida.
L’església recomana a la gent gran i a les persones de risc que, de moment, no vagin a les esglésies. Es manté la dispensa del precepte de participar a les misses de diumenge.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions