Atropellament mortal a l’Aeroport de Menorca
Els fets han ocorregut passades les 4 de la matinada, a tocar d'una sala de festa
La cabuda dels comerços s'incrementa fins al 75% del seu aforament
A partir d’avui Eivissa entra al nivell 2. Això significa que la cabuda màxima als comerços s’incrementarà al 75%, un 25%més. Els comerciants agraeixen que més clients puguin accedir a la botiga al mateix temps tot i que alguns asseguren que no ho notaran gaire perquè no hi ha tanta gent com altres anys amb ganes o possibilitats de comprar.
Pel que fa a la pràctica d’esport, també hi haurà canvis. Depenent del tipus de ventilació, es pot passar del 30% de cabuda màxima permesa al 50%.
A les terrasses de bars i restaurants es poden reunir un màxim de 10 persones en una taula, tot i que a l’interior es manté el màxim de 6. De fet, a l’espai interior, segons determinades condicions com la ventilació, la cabuda màxima pot incrementar-se fins al 70%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets han ocorregut passades les 4 de la matinada, a tocar d'una sala de festa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal