Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Deixa de ser valid el DNI dels ciutadans de la Unió Europea, EEE i Suïssa
77
A partir d’avui, els ciutadans de la Unió Europea han de presentar un passaport en vigor per entrar al Regne Unit, el document nacional d’identitat ja no és vàlid. Aquest canvi a causa del Brexit anunciat fa un any afecta també als països de l’Espai Econòmic Europeu i Suïssa.
Però com tota norma hi ha algunes excepcions. Els ciutadans comunitaris que tenen estatus d’assentats, és a dir, com a mínim 5 anys vivint en el Regne Unit o pre-assentats, manco de cinc anys, podran seguir utilitzant el DNI fins al 2025.
El Govern britànic també assegura que els agents de duanes tendran certa flexibilitat al principi i en determinats casos molt concrets al seu criteri podran admetre encara el DNI, però la norma general serà el passaport. La ministra de l’Interior, Priti Patel, ha afirmat que els carnets d’identitat són un dels documents més falsificats i l’any passat més de la meitat dels papers falsos interceptats eren el DNI de la UE, EEE i Suïssa.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'encesa de llums se celebrarà dissabte, a partir de les 19.00 hores, amb un espectacle visual i musical, després del tradicional compte enrere
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes