El Llevant de Mallorca es recupera a poc a poc de la torrentada que va deixar 13 morts i pèrdues econòmiques milionàries. Els comptes solidaris oberts per l’ajuntament de Sant Llorenç ja han recaptat 1,1 milions d’euros. El pròxim dia 12 es començaran a tramitar els expedients per repartir aquests doblers.
L’Ajuntament reclama ara la implicació de les institucions per ajudar els propietaris de fora vila de finques d’explotació pròpia, ja que el que han patit és molt. Només en camins públics rurals les pèrdues són de 4 milions i mig d’euros.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros