Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El sistema en línia especificarà quines edats estan incloses en l'estratègia de vacunació a cada moment
/EFE
76El sistema de cita prèvia en línia per a vacunar-se a Balears es posarà en marxa previsiblement aquest pròxim divendres i la pàgina web es donarà a conèixer dijous, segons ha assenyalat la consellera de Salut, Patricia Gómez, en el ple del Parlament.
Cal recordar que aquest passat dilluns, la consellera Gómez ja va anunciar en una roda de premsa que aquest sistema es llançaria aquesta setmana.
Preguntada per aquesta qüestió en el ple per part del diputat de Cs Juan Manuel Gómez, la consellera ha insistit que aquest sistema es combinarà amb la cita prèvia de manera telefònica.
La consellera ja va avançar aquest dilluns que el sistema en línia especificarà quines edats estan incloses en l’estratègia de vacunació a cada moment i rebutjarà automàticament les sol·licituds de persones que no compleixin els requisits per a vacunar-se.
Es tracta d’un sistema que està desenvolupat per la Fundació Bit, segons ha indicat Gómez.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes
Segons la companyia, el passatger feia cua dins del vehicle per sortir del port quan ha caigut a l'aigua en el taló del moll de Llevant
El repte del 'mata lleó' corre a través de les xarxes socials a Internet i arriba a alguns menors sense control