Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El sistema en línia especificarà quines edats estan incloses en l'estratègia de vacunació a cada moment
/EFE
106El sistema de cita prèvia en línia per a vacunar-se a Balears es posarà en marxa previsiblement aquest pròxim divendres i la pàgina web es donarà a conèixer dijous, segons ha assenyalat la consellera de Salut, Patricia Gómez, en el ple del Parlament.
Cal recordar que aquest passat dilluns, la consellera Gómez ja va anunciar en una roda de premsa que aquest sistema es llançaria aquesta setmana.
Preguntada per aquesta qüestió en el ple per part del diputat de Cs Juan Manuel Gómez, la consellera ha insistit que aquest sistema es combinarà amb la cita prèvia de manera telefònica.
La consellera ja va avançar aquest dilluns que el sistema en línia especificarà quines edats estan incloses en l’estratègia de vacunació a cada moment i rebutjarà automàticament les sol·licituds de persones que no compleixin els requisits per a vacunar-se.
Es tracta d’un sistema que està desenvolupat per la Fundació Bit, segons ha indicat Gómez.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare