Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'assegurança serà obligatòria sigui quina sigui la raça de l'animal, i el preu pot oscil·lar entre els 50 i els 250 euros anuals
A partir del 29 de setembre tots els cans hauran de disposar d’una assegurança de responsabilitat civil. Una nova normativa que s’inclou amb l’entrada en vigor de la nova llei de benestar animal. L’assegurança serà obligatòria sigui quina sigui la raça de l’animal.
Una mesura que pel Col·legi de Veterinaris és important i necessària. Ara bé, en el moment que tenir assegurat el ca passa a ser una obligatorietat, l’animal ja no pot estar inclòs dins una clàusula opcional que tenen algunes assegurances de la llar. És per això que el Col·legi de Mediadors insisteix en la necessitat de posar-se en mans de professionals.
De moment, la llei només ho preveu per a cans, però el Col·legi de Veterinaris veuria amb bons ulls noves aplicacions com ara als propietaris de cavalls.
Els preus de les assegurances poden oscil·lar entre els 50 i els 250 euros anuals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals