Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La meitat dels internautes pensen que les dones han de tenir papers a la Patrona
Un 46% dels pollencins pensen que s‘han de crear papers femenins a la Patrona. Són dades d’una enquesta feta a 266 pollencins per una publicació local. Un 16% consideren que les donen hi haurien de participar, però assumint rols masculins. Per contra, un 37% dels enquestats considera que està bé així com està.
Dissabte s’inaugurà l’exposició Patrona F que reivindica el paper de la dona al Simulacre. A Pollença veuen necessari la creació de papers femenins per donar protagonisme a les dones a la Patrona. Així es desprèn dels resultats d’una enquesta que s’ha passat a 266 pollencins. Bona mostra de l’èxit de l’enquesta es va veure a la inauguració de l’exposició patrona F del fotògraf Toni Rosselló. En poc moments, la sala va quedar petita per veure les 13 fotografies en què les dones tenen una paper protagonista a la festa del simulacre. Introduir les dones a la festa defensen els organitzadors de l’exposició és una manera d’actualitzar la Patrona. L’exposició Patrona F a Can Llobera cerca posar al centre de la festa les dones i el sentiment “patroner” compartit per tothom a unes celebracions tradicionals com la Patrona.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire