Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Segons la Policia Nacional, tenien com a objectiu llars d'alt poder adquisitiu
A presó provisional cinc dels set detinguts en una operació policial a Palma contra un grup que robava a llars d’alt poder adquisitiu. Estan acusats d’endur-se caixes fortes, doblers, joies i rellotges de nombrosos habitatges des de finals del 2019.
Feien un estudi previ de les víctimes i n’obtenien informació a través d’una empresa de construcció. En alguns casos, fins i tot, recorrien a la força, segons explica la Policia Nacional. Els agents han escorcollat cinc domicilis, on han trobat objectes robats. A alguns també els investiguen per falsedat documental i afavorir la immigració il·legal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE