Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els negocis asseguren que la zona encara no funciona a ple rendiment
Tot i que les temperatures han pujat, a les platges encara es veu tranquil·litat. Un exemple: la localitat de Sant Elm encara viu uns caps de setmana sense saturació, però els turistes europeus ja s’hi deixen veure.
Això sí: banyar-se només és per als atrevits. Stephan, un turista alemany que ha fet una capbussada, assegurava que “la gent no es dutxa amb aigua freda a casa, per això no volen banyar-se”.
A Sant Elm, una vintena de persones a la platja. Els locals no s’atrevien a deixar-s’hi veure amb la roba de bany. Els estrangers han gosat ficar-se a l’aigua, tot i la brisa. Frederique, francès de vacances a l’illa, comenta que s’ha trobat un grumer que li ha deixat marcat el braç.
Els negocis de la zona asseguren que encara no funcionen a ple rendiment. Després d’una bona Pasqua, afirmen que el maig és fluix i que no tota la planta hotelera és oberta.
El que sí que es veien a la zona eren vélos, bicicletes i Fahrräder. Si el refranyer s’actualitzàs a la Mallorca turística del segle XXI, la dita diria que mentre hi hagi cicloturistes, encara és prest per als banyistes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte