Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Diumenge, la temperatura començarà a pujar per mor de l’arribada d’una nova massa d’aire càlid procedent del nord d’Àfrica
Fotografia de Maria J. Bonnin des de la Colònia de Sant Jordi.
125El cap de setmana vendrà marcat per un ambient relativament agradable pel que fa a la temperatura, malgrat que continuarem amb basca. Per a aquest divendres i dissabte, la temperatura màxima es mourà entre els 29 i 31 ºC al litoral i Formentera i entre els 33 i 35 ºC a l’interior; les més altes les trobarem a Mallorca. El cel continuarà mig enterbolit per la presència de niguls baixos, i també arribaran niguls mitjans que poden deixar quatre gotes. El vent del nord-est bufarà moderat al nord, on hi haurà ones superiors al metre d’altura.
Diumenge continuarem amb niguls alts i molta de pols, per tant, el sol estarà esmorteït. Per altra banda, la temperatura començarà a pujar per mor de l’arribada d’una nova massa d’aire càlid procedent del nord d’Àfrica. Els valors màxims arribaran als 37 o 38 ºC a punts de l’interior i quedaran més baixes a la costa. Dilluns encara pujarà més la temperatura i podem arribar als 40 ºC. El vent bufarà feble de direcció molt variable, per tant, la situació marítima serà molt tranquil·la.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes