El ministre de Transports diu que el Govern central cercarà fórmules, amb garanties sanitàries, perquè això sigui una realitat
El ministre de Transports, José Luis Ábalos, en roda de premsa aquest dimecres. /EFE
122El ministre de Transports, José Luis Ábalos, s’ha referit avui dimecres als alemanys que tenen segona residència a Espanya. “Volem que les gaudeixin”, ha dit el ministre, que ha explicat que estudiaran si es poden “obrir vies que garanteixin la seguretat sanitària perquè això sigui una realitat”.
Ábalos també ha parlat sobre els ajuts al lloguer i ha confirmat que el Govern està a punt de signar el conveni amb l’ICO. Recorda que l’Estat ha fixat un límit de despesa de 1.200 milions d’euros per a uns ajuts als inquilins que seran a interès zero. Pel que fa als impagaments de lloguers comercials, ha dit que no poden rebre el mateix tractament que els lloguers d’habitatges i ha apuntat que si el propietari del local és un particular es pot utilitzar la fiança per cobrir alguns mesos de deute.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre