El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
La seva inauguració estava prevista per al juliol de l'any passat
Tot i que no hi ha una data fixada, l’Ajuntament de Palma preveu obrir abans de l’estiu el nou bosc urbà del canòdrom. La seva inauguració estava prevista per al juliol de l’any passat, però els imprevistos i les modificacions pressupostàries del projecte inicial han retardat les obres que es podrien reprendre aquest mes. Mentrestant ja hi han aparegut pintades.
Els representants de l’Associació de Veïnats del Camí de Jesús i es Fortí passegen per un parc encara en obres, a mig fer i víctima ja del vandalisme. Les pintades decoren algunes parets del que va ser el primer gran projecte iniciat per l’anterior batle Antoni Noguera: 16.000 metres quadrats amb 280 arbres a l’antiga superfície del canòdrom. Una superfície que, contra pronòstic, amagava material de construccions antigues.
S’havia d’obrir l’estiu passat, però la modificació del projecte i de crèdit han endarrerit la seva inauguració. La voluntat del consistori és obrir-lo abans de l’estiu, però tot depèn també que l’Àrea d’Infraestructures adjudiqui les tasques de conservació del parc.
Els veïnats esperen també la rehabilitació del velòdrom de Tirador, just a l’altra banda del torrent, i que segons l’Ajuntament esperen partida pressupostària. L’obra del bosc urbà del canòdrom va ser adjudicada per 853.000 euros, tot i la despesa arribarà a 1.100.000 euros, quantitat pressupostada inicialment per dur a terme els treballs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa