Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Les embarcacions que havien sortit a netejar l'abocament han hagut d'aturar per mor de la mala mar
A Eivissa, continua sense resoldre’s l’avaria a la xarxa de clavegueram que fa que hi hagi vessament d’aigües fecals a l’auditori des Caló de s’Oli. Els residus continuen arribant a la mar perquè no és possible aspirar tot el que surt de la canonada trencada.
Abaqua ha activat, així mateix, aquest dimecres dematí, un pla de contingència per minimitzar els efectes del vessament. Dues barques del litoral han fet feina a primera hora per netejar l’abocament, però s’han hagut de retirar per mala mar. També tenen previst contractar bussos per fer net el fons marí.
La Conselleria de Medi Ambient no pot determinar encara ara quan es podrà reparar l’avaria.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres