El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'assaltant s'ha atrinxerat durant més de 12 hores en un centre comercial
EFE/ Rungroj Yongrit
126La policia de Nakhon Ratchasima ha matat el soldat que va assassinar 26 persones ahir a Tailàndia i en va ferir una cinquantena més. L’assaltant, un militar de 32 anys, s’ha atrinxerat durant més de 12 hores en un centre comercial. La policia l’ha trobat de matinada juntament amb els cossos dels que serien dos ostatges.
Aquest dissabte va matar un superior en una base militar, va robar armes i es va dirigir cap al centre comercial obrint foc de manera indiscriminada. Va publicar fotografies i vídeos de l’atac a través de les xarxes socials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades