Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Abbacino, l’empresa de moda de Petra que fabrica mascaretes, ha recollit gairebé 6.000 euros per l’associació Espanyola contra el Càncer de Balears. L’empresa ha hagut de duplicar la seva producció de la línia de mascaretes solidàries per l’alta demanda. Precisament, aquest dijous se celebrarà el dia mundial contra la malaltia.
S’han venut unes 2 MIL mascaretes solidàries amb el llaç rosa. La gerent de l’associació espanyola contra el càncer de Balears, Ana Belén Velasco, explica que des que va començar la pandèmia han augmentat un 30% els usuaris que necessiten ajuda. Per això, aquests doblers recaptats aniran destinats directament a pacients que s’han vist afectats per la crisi.
Abbacino ha venut 1,5 milions de mascaretes des del mes de maig. L’empresa va ser una de les primeres firmes a adaptar-se a la pandèmia.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració