Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Un centenar d'aficionats va gaudir de la presència dels seus ídols, als quals varen atorgar diferents premis
Abdón Prats, Dani Rodríguez i Antonio Raíllo varen els convidats de luxe al sopar de la Penya Arrabal, que ahir celebrava 67 anys d’història. El capità, però, no va comparèixer amb la resta de jugadors. Un centenar d’aficionats va gaudir de la seva companyia, així com també la de Pablo Ortells i Alfonso Díaz.
Mentre s’espera al central andalús, comença l’entrega de premis. N’hi ha per a tothom: millor jugador mallorquí per a Abdón, futbolista més regular per a Dani Rodríguez… I reconeixement també a la feina d’Alfonso Díaz.
Finalment, amb 45 minuts de retard, compareix Antonio Raíllo, ovacionat. Algun aficionat recorda al capità que fa tard. No rep el trofeu de la puntualitat, però sí un per la seva implicació i rendiment amb els mallorquinistes.
Ara, el que ha d’arribar el més prest possible, són els 3 punts que assegurin la permanència a Primera Divisió una temporada més.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte