Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El davanter d'Artà no té cap intenció de sortir del club en aquest mercat d'hivern
188
Després de passar a la següent eliminatòria de la Copa del Rei, un dels golejadors del partit davant l’Espanyol, Abdón Prats, ha passat pels micròfons d’IB3 Ràdio. El Reial Mallorca feia 10 anys que no aconseguia classificar-se als quarts de final d’aquesta competició. Divendres migdia, els vermells sabràn qui és el seu pròxim rival. “Com a mallorquinista, volia escriure una petita pàgina més a la història del nostre club i, gràcies a Déu, així ha pogut ser”, diu Abdón Prats.
En aquest mercat d’hivern, el davanter artanenc no té pensat sortir. “Sent l’escut i la camiseta com ningú. M’enganxaré fort a Son Bibiloni. No em mourà ningú. No vull partir i em retiraré aquí”, apunta el jugador d’Artà. Prats diu, a més, que té tota la seva gent aquí. El davanter creu que l’equip va per bon camí per salvar la categoria. Han sumat 20 punts a la primera volta i afirma que, si en sumen 20 més a la segona, aconseguiran l’objectiu de la permanència. Sobre els minuts que té al terreny de joc, no hi dona importància. “La mentalitat és la mateixa si surt des de la banqueta o si surt de titular. Sempre visualitz que hi puc aportar alguna cosa”, apunta.
L’artanenc ha confirmat que el central Antonio Raíllo és a només unes setmanes d’estar 100% disponible per l’equip. Recordem que l’andalús està des de l’inici de temporada lesionat i, pràcticament, no ha pogut participar amb l’equip.
Torna escoltar l’entrevista completa {aquí}
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències