Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'Ajuntament d'Alcúdia admet que estan desbordats per aquesta pràctica que es produeix a tot el municipi
Restes d’obra i residus voluminosos de tota casta s’acumulen a l’entorn de s’estany des Ponts. La zona humida es va incloure fa poc com a corredor ecològic del Parc Natural de s’Albufera però ningú no en vigila la protecció. Un problema de degradació i abandonament que és especialment visible a les finques que limiten amb l’estany, entre el camí de Can Blau i el llac.
El camí és una ruta freqüentada per molts veïnats que hi van a caminar o a córrer, i que critiquen la degradació que pateix la zona.
L’Ajuntament d’Alcúdia diu que estan desbordats per aquesta problemàtica. Sosté el consistori que les limitacions de despesa no li permeten destinar més recursos a vigilar i combatre aquesta pràctica, que es produeix a tot el terme municipal i especialment els mesos d’hivern.
D’altra banda, l’Ajuntament assegura que la protecció de l’estany des Ponts és competència de la Demarcació de Costes. Diumenge entitats ecologistes han convocat una visita a la zona per denunciar l’estat d’abandonament que pateix i la presència, segons asseguren, de motos que fan curses per l’entorn del llac.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca