Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Arc de Sant Martí a Inca /Emma Frau
307Aquest dimecres, la pluja i el vent han estat protagonistes, però també ho han estat les temperatures, que en la majoria dels casos han quedat per davall dels 20ºC.
La nit del dimecres al dijous, el vent que ha bufat de nord-oest anirà a la baixa, i en combinació amb un cel més destapat, afavorirà que l’energia en superfície s’escapi molt fàcilment. Això es traduirà en unes temperatures nocturnes baixes, molt més baixes que aquests darrers dies. De fet, a punts de l’interior de Mallorca, Menorca i Eivissa els termòmetres baixaran dels 10ºC i, localment, poden acostar-se als 5ºC. Per tant, els que matineu aquest dijous, pensau d’agafar un bon abric. A més, també haurem de continuar atents al cel perquè, a partir del migdia, és probable que els ruixats tornin a aparèixer i guanyin intensitat al llarg del capvespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los