Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ni la Fiscalia ni l'Audiència Provincial hi han trobat indicis de delicte
L’Audiència Provincial arxiva el cas del presumpte complot d’assassinat d’un home a Maó per part de la seva parella i l’amant d’ella. Ni la Fiscalia ni el tribunal han trobat proves suficients per demostrar que la dona i el seu amant haguessin contractat un sicari per matar el seu home o que intentassin enverinar-lo al taller on feia feina. De fet, la mateixa dona s’empenedí en avisar el seu marit que no begués de la llauna que s’havia preparat.
La Policia Nacional va iniciar la investigació ara fa un any, i es varen detenir tres persones al febrer. El jutjat número 2 de Maó hi trobà indicis de delicte, però no així l’Audiència, que n’ha dictat el sobreseïment provisional.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat