Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La jutgessa considera que l'accident va ser "culpa exclusiva de la víctima"
227
La jutgessa absol la dona que va atropellar mortalment un jove de 20 anys a s’Estanyol, a l’agost de 2019. Considera que l’accident va ser “culpa exclusiva de la víctima”. El jove havia pujat amb uns companys en un autobús a Sa Ràpita, a les dues de la matinada, per continuar de festa a Palma. Però en una aturada del vehicle va decidir que preferia tornar a Sa Ràpita caminant. Quan duia dos quilòmetres caminant, a la carretera de s’Estanyol, va ser atropellat. La jutgessa considera provat que la víctima va envair el carril per on circulava la dona, que caminava d’esquenes al sentit de la circulació i que presentava un alt nivell d’alcohol en sang. La conductora va dir al judici que va aturar després de sentir un fort impacte al cotxe però assegura que no va veure res i que va marxar del lloc dels fets perquè “pensava que havia colpejat un animal”.
L’acusació particular reclamava 6 anys i mig de presó
Al judici, la Fiscalia va acusar la dona per homicidi imprudent menys greu i va demanar per a ella multa de 2.700 euros i indemnitzacions de diverses quanties per als familiars de la víctima. L’acusació particular la va acusar pels delictes d’homicidi imprudent, delicte contra la seguretat vial per conducció sota els efectes de l’alcohol i omissió del deure de socors. Reclamava 6 anys i mig de presó, a més d’indemnitzacions que sumaven 168.000 euros. A la sentència que absol l’acusada també es resol que es tornin al Consorci de Companyies Asseguradores els més de 50.000 euros consignats per possible responsabilitat civil.
La dona va reconèixer al judici que el seu cotxe estava sense assegurança i que no havia passat la ITV. A més, tenia el carnet caducat. Aquests fets varen suposar infraccions administratives.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància