Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El jutge considera que el trastorn psíquic que pateix l'eximeix completament de qualsevol responsabilitat penal
229
El jutge absol la dona acusada d’atacar esglésies i capellans a Palma. Tal com demanava la seva defensa, considera que el trastorn psíquic que pateix l’eximeix completament de qualsevol responsabilitat penal. La sentència diu que ingressi en un centre psiquiàtric per rebre tractament, un màxim de 2 anys. I també li prohibeix acostar-se a les esglésies que va atacar i els capellans als quals va agredir. A més, ha de pagar 150 euros a una dona a la qual va agredir, per les lesions causades. I a altra li haurà d’abonar el cost dels desperfectes que li va causar en el mòbil.
Consideren provat que pateix un deliri misticoreligiós
El tribunal ha considerat que la prova mèdica i forense practicada al judici ha acreditat que la dona pateix un deliri misticoreligiós, que afecta la seva conciència. Durant la vista, l’encausada es va acollir al seu dret a no declarar i es va mostrar tranquil·la mentre escoltava els nombrosos testimonis que l’acusaven d’haver-los agredit verbalment i físicament, entre els anys 2018 i 2021.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals