Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L'Audiència Provincial ratifica la pena d'un any i mig de presó per a l'altra acusada, responsable dels aliments dels nins amb al·lèrgies
116
L’Audiència Provincial de Balears ha absolt una de les monitores condemnades per homicidi imprudent per la mort d’una alumna del col·legi La Salle de Palma. En canvi, el tribunal ratifica la pena d’un any i mig de presó per a l’altra acusada -responsable dels aliments dels nins amb al·lèrgies-, perquè va donar a la víctima el gelat que li va causar una greu reacció al·lèrgica. A més, eleva la seva inhabilitació per a qualsevol professió relacionada amb l’alimentació de menors fins als 4 anys.
Totes dues varen ser declarades autores d’un delicte d’homicidi imprudent per donar a la petita Naia Sans un gelat que contenia la proteïna de la llet, a la qual era al·lèrgica. Els fets varen tenir lloc el maig del 2019 al menjador de l’escola. La petita es va començar a trobar malament i va morir poc després a la infermeria de l’escola per mor d’un xoc anafilàctic.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord