El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant el cap de setmana, molta gent ha comprat objectes i també han dinat al menjador
La Fundació Natzaret ha tancat aquest diumenge un mercadet de Nadal i cuina solidària, organitzat per ‘Abuelas en acción’, i que ha tengut lloc a la seu de la Fundació a Palma.
I com podeu veure a les imatges, ha estat tot un èxit. Molta gent ha volgut comprar alguns dels objectes que hi havia exposats: com per exemple roba, juguetes, peces d’artesania, cossiols, flors o quadres. A més, les ‘Abuelas en Acción’ han fet una feinada cuinant, des de tapes fins a arrossos, o dolços.
Els doblers recaptats aniran destinats a ajudar la Fundació Natzaret, que treballa per donar acollida a aquells nins i nines procedents de famílies que no poden atendre les necessitats dels seus fills.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle