Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
En un mes, ha recopilat una trentena de testimonis
Inspirat en el perfil d’Instagram de la periodista Cristina Fallaràs, ha nascut @abusos_baleares, que recull testimonis i històries de nombroses dones víctimes d’agressions sexuals a les Balears.
En només 30 dies, ja han rebut una trentena de testimonis d’abusos i han superat els 800 seguidors. El creixement s’ha vist amenaçat per diversos tancaments per part de la xarxa social, a causa, segons apunta, de denúncies d’altres usuaris que tenen por al seu contingut.
Així i tot, el perfil @abusos_baleares resisteix i segueix perquè tothom que necessiti compartir la seva història o conèixer-ne d’altres testimonis tengui un espai de confiança i confidencialitat. D’aquesta manera, poden ajudar altres víctimes a identificar els abusos i acompanyar-les, si ho necessiten.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata