Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'itinerari durarà 30 minuts amb grups de fins a 15 persones, i les entrades costaran com a màxim 10 euros
La Cova de s’Aigua de Cala Blanca, a Ciutadella, ja està llesta per obrir-se al públic. L’obertura de la primera de les cavitats naturals subterrànies de la zona veu la llum després d’anys de tràmits i plans fallits de diferents administracions. La cova s’ha rehabilitat i de manera imminent s’obrirà a les visites amb l’objectiu d’esdevenir un nou atractiu turístic.
Es tracta d’un projecte llargament esperat, pel seu valor espeleològic. Per això, s’ha habilitat un recorregut dins de la cova de 110 metres que finalitza en un llac espectacular. Obrirà el mes de març amb jornades de portes obertes i entrades gratuïtes.
La cova va ser explorada per primera vegada amb certa cura l’any 1955, successives intervencions la van anar degradant i aquests darrers 4 mesos s’ha acabat de posar a punt l’interior i l’exterior amb una inversió de 356.000 euros. Com que és un Bé d’Interès Cultural les visites seran guiades, i en un començament la gestió serà pública. L’itinerari té entre 5 i 7 aturades, durarà 30 minuts amb grups de fins a 15 persones, i les entrades costaran com a màxim 10 euros.
En un futur el Consell té la intenció d’obrir també al públic la cova contigua, que es va descobrir fa pocs anys, i també la de na Megaré.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors