Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Comença l'aturada hivernal del servei, que no es reprendrà fins a dia primer de febrer
Des d’aquest dilluns, les estacions del Tren de Sóller estan tancades. Comença l’aturada hivernal del servei, que no es reprendrà fins a dia primer de febrer. Dos mesos durant els quals es fan obres de manteniment a les vies i també en els trens, que es posen a punt per a la temporada que ve. Són trens històrics i necessiten revisions i restauracions constants.
El president de Ferrocarril de Sóller, Óscar Mayol, ha assenyalat a IB3 Notícies que la temporada ha tengut un descens de viatgers entre el 6 i 8% respecte de l’any passat. Mayol ha assegurat que ha estat una temporada “estable”, amb un volum de passatgers “lleugerament inferior al de l’any passat”, encara que amb “una molt bona resposta del visitant i del públic local, que continua gaudint d’un trajecte únic en el món”.
Enguany, el tren ha avançat el tancament per poder acabar a temps totes les actuacions abans de la reobertura, prevista per a dia primer de febrer.
D’altra banda, el tramvia fins al port de Sóller en reprendrà l’activitat dia 21 de desembre. Mentrestant, un bus cobreix el servei.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703