Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Amb tot, la via estarà tancada uns dies més per avaluar si el temporal Juliette ha causat danys en algun punt de la zona
400 metres de malla i de pantalla d’acer acabats de posar, ja han provat la seva eficàcia als talussos de la carretera Formentor. El temporal Juliette en va desprendre alguna roca i també pedres petites: “el que ha evitat la instal·lació és que aquests elements acabessin damunt la via”, ha dit el conseller de Mobilitat de Mallorca, Iván Sevillano.
La instal·lació incorpora per primera vegada a l’Estat uns sensors que avisen el departament de Carreteres quan qualque element impacta damunt les xarxes: roques, animals, arbres…: “rebem un avís”, explica Joan Maria Rius, codirector de l’obra, “que ens posa sobre avís que hi ha hagut un impacte”. Llavors els operaris de Carreteres es desplacen fins al lloc d’aquest impacte i el retiren.
La protecció dels talussos de Formentor s’ha fet en els darrers 4 mesos en diferents trams de la carretera en el marc d’una estratègia de prevenció de despreniments.
La carretera a Formentor encara està tallada fins d’aquí a uns dies quan s’hagi sobrevolat la zona amb drons per tal de confirmar que el temporal no ha deixat cap punt del terreny malmès.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus