Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Va prometre a la víctima que li aconseguiria un habitatge de lloguer protegit a Palma
Un home accepta 4 anys de presó després de reconèixer que va estafar més de 5.000 euros a un ancià en situació de vulnerabilitat. L’acusat, que ja és a la presó per una altra estafa, ha estat condemnat 5 vegades pel mateix delicte.
Va prometre a la víctima un habitatge de lloguer social
Els fets varen ocórrer fa 4 anys. L’acusat es va trobar amb la víctima, un home de 81 anys amic de la seva família, quan havia estat desnonat del seu pis. Ell li va prometre que li aconseguiria un habitatge de lloguer protegit a Palma i va donar-li les claus d’un pis que no estava disponible, a canvi dels doblers. Aquest dilluns ha arribat a un acord amb la fiscal que, inicialment, li demanava 6 anys de presó i, a banda d’admetre els fets, s’ha compromès a indemnitzar el perjudicat amb prop de 8.000 euros. També ha de pagar una multa de devers 700 euros.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom