societat
El vehicle aparcat a la urbanització de Son Verí Nou, a Llucmajor, s’arrenda per dies a internet. Dissabte, l’arrendadora i dues arrendatàries, alemanyes de 18 i 19 anys, varen patir cremades quan hi manipulaven una bombona de gas, i va haver-hi una deflagració.
Les tres ferides varen ser ateses a un centre sanitari del barri, i una de les dues joves estrangeres va haver de ser ingressada a l’Hospital de Son Espases. Ara es troba en planta en espera de poder ser traslladada a Alemanya.
La Guàrdia Civil de Llucmajor ha elaborat un informe que traslladarà al jutjat, en prevenció que hi hagi denúncies i responsabilitats civils amb relació a l’incident.
Cercador |
Ho podrán fer fins a les cinc del capvespre, amb una ocupació del 30%, i un màxim de 4 persones per taula
S'exposen a sancions d'entre 3 mil i 60 mil euros
Els ecosobiranistes consideren que l'entrada de l'illa al nivell 2 adaptat és incoherent i que genera confusió
El sistema, que ha entrat en vigor aquest dimarts, pretén evitar l'increment de les tarifes als residents