Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Un treballador ha quedat atrapat en caure-li a damunt una estructura de ferro de les obres
Accident laboral a les obres de demolició de l'antic hospital de Son Dureta, a Palma. Foto IB3
210Un treballador de les obres de demolició de l’antic hospital de Son Dureta, a Palma, ha estat traslladat d’urgència a l’hospital de Son Espases després de tenir un accident laboral aquest dimecres. Una part de l’estructura d’acer de les obres ha caigut a damunt de la cabina de la màquina excavadora que s’encarrega d’enderrocar l’edifici. Els ferros han copejat contra la cabina, i l’operari que hi havia a l’interior ha quedat atrapat.
Ha estat necessària la intervenció dels Bombers de Palma per treure l’home de davall els ferros. Una vegada rescatat ha estat traslladat a l’hospital de Son Espases amb múltiples contusions i un traumatisme cranioencefàlic.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat els Bombers de Palma, la Policia Nacional i personal sanitari del 061. Ara s’investiguen les causes de l’accident.
Ver esta publicación en Instagram
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"