El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Li ha caigut damunt un bloc de formigó que estava subjecte per un cable de grua
Ha mort un treballador de 50 anys mentre feia feina al Dic de l’Oest del Port de Palma. Estava manipulant blocs de formigó en un magatzem situat just davall el Castell de Sant Carles. L’home treballava per a l’empresa encarregada de les obres d’ampliació del Club de Mar.
En arribar al lloc dels fets, els equips d’emergències l’han trobat en aturada cardio-respiratòria, i tot i intentar reanimar-lo durant prop d’una hora, no han pogut fer res per salvar-li la vida.
La Policia Judicial de la Guàrdia Civil se n’ha fet càrrec de la investigació. La seva principal hipòtesi és que la víctima era damunt d’un d’aquests blocs de formigó i, quan el manipulava, s’ha xapat i ha caigut quedant la víctima atrapada entre els enderrocs. Es tracta del primer accident laboral mortal d’enguany.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle