Nou detinguts per diferents delictes durant el dispositiu de la Policia Nacional per les festes patronals de Maó
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
Es tracta de la primera víctima mortal a les carreteres de Balears en aquest 2020
Un home de 34 anys ha mort en un accident de trànsit a l’autopista d’Inca. Ha passat al quilòmetre 25, a l’altura de la sortida de Sencelles.
L’home, conduïa una furgoneta en direcció cap a Palma quan, per motius que es desconeixen, ha perdut el control del vehicle i ha fet diverses voltes de campana sense que cap altre cotxe en fos afectat.
En arribar-hi, els serveis d’emergències no han pogut fer res per salvar-li la vida al conductor i la guàrdia civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, s’ha vist obligada a tallar el trànsit i desviar-lo per Inca.
Es tracta de la primera víctima mortal a les carreteres de Balears en aquest 2020.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada