Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El sinistre ha implicat cinc cotxes i ha deixat sis ferits lleus
129
Un accident de tràfic ha implicat cinc cotxes aquest diumenge a les 11.40 del matí. Ha tingut lloc a la MA-13 (Autopista Palma-Sa Pobla) en el kilòmetre 7, abans de la sortida del polígon de Marratxí.
La col·lisió ha afectat cinc vehicles, un dels quals ha xocat contra la paret mitgera, obstaculitzant la via. Sis persones han estat ferides lleus en l’accident. Tres han d’elles estat traslladades a la Hospital Quirónsalud Palmaplanas i tres a la Clínica Juaneda.
Detinguts dos joves de 19 anys per robar 11 patinets elèctrics a Palma
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare