Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'acord per valor de 260 milions d'euros està pendent del vistiplau de Competència
Acciona ha arribat a un acord amb el grup canari Naviera Armas per vendre-li la seva participació majoritària a la companyia Trasmediterránea per 260 milions d’euros.
Acciona ven el 93% de les accions i Grupo Naviera Armas assumeix el pagament del deute de la companyia amb altres societats del grup Acciona, i que supera els 127 milions d’euros. El grup presidit per José Manuel Entrecanales afirma que es desprèn de la naviliera perquè vol centrar el seu model de negoci en infraestructures sostenibles i energies renovables. La venda ha de rebre encara el vistiplau de les autoritats espanyoles de competència. Un cop el tingui, es completaria l’operació, previsiblement al primer trimestre de 2018.
Trasmediterránea farà 100 anys el pròxim mes de novembre. En aquests moments disposa de 21 bucs de mercaderies i passatgers. És la major naviliera espanyola i la segona en facturació a les Balears, per darrera de Baleària. El grup empresarial de la família Matutes va tenir una participació accionarial a Trasmediterránea, que va vendre el 2003.
Amb aquesta venda, el valor de Trasmediterránea podria arribar als 435 milions d’euros. Després de conèixer-se l’operació, les participacions d’Acciona han estat les que més han augmentat a la borsa de Madrid.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears