Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La presència de les 120 persones de la formació ciclista INEOS possiblitat que 40 persones continuin fent feina al VIVA Golf del Port d'Alcúdia
Fer feina en aquestes dates a un hotel a una zona com la del port d’Alcúdia és del tot inhabitual perquè ara mateix està tot tancat. Tot i així s’ha trobat una estratègia que ha demostrat ser útil per desestacionalitzar: obrir l’hotel per acollir en exclusiva un dels millors ciclistes del món.
Na Marga a la recepció. En Toni a la cuina. I així fins a una quarantena de treballadors que no hauran d’estar a l’atur en tot l’hivern. Una aposta empresarial que, almanco a Viva Hotels, li va bé.
El vestíbul de l’hotel és ara un improvisat gimnàs. I és que rebre un equip com l’INEOS són paraules majors. El millor equip del món, amb Tours, Vueltas i Giros a la butxaca. I que mou una gentada.
L’hotel es beneficia de l’INEOS, però no són els únics. No van a restaurants ni bars, però els dos xefs que tenen venen carregats del supermercat. I els proveïdors locals de fruita i verdura de l’hotel també envien molt més gènere. A banda, el servei de transport.
Un pic marxi l’INEOS de manera definitiva a finals de gener, l’hotel ja enllaçarà amb l’inici de temporada, al febrer, i lligat al turisme esportiu.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061