Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Propietaris d'un complex turístic de Son Xoriguer tenen problemes per aconseguir la cedula d'habitibilitat
Els propietaris de tres antics aparthotels transformats en residències, de la costa sud de Ciutadella, tenen esperances en aconseguir la reconversió en apartaments i disposar de cèdula d’habitabilitat. L’esperança està posada en el cas d’un complex de la zona que després d’una llarga lluita judicial ho ha aconseguit.
Els propietaris d’aquest complex turístic de Son Xoriguer van inscriure la divisió horitzontal de la finca, amb ús d’aparthotel turístic, en el Registre de la Propietat, i s’adreçaren al Consell de Menorca per a obtenir les cèdules d’habitabilitat. En la majoria dels casos, però, es toparen amb la negativa de l’Administració. El cas d’aquesta dona de Bilbao és ben curiós, però no és l’únic. És propietària de dos apartaments d’aquest conjunt turístic. Un aconseguí la cèdula d’habitabilitat i l’altre no.
Els 50 habitatges residencials d’Entreplayas no són els únics en aquesta situació, que afecta també els propietaris que han comprat alguna residència a l’hotel Villas Estrellas de Son Xoriguer o al complex Bon Repòs del Cap d’Artrutx.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"