La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Diversos projectes elaborats per Joves de tot Espanya volen ajudar a arribar a aquesta fita
Avui matí, s’ha presentat a la Universitat de les Illes Balears, el projecte Zero. Són diversos projectes elaborats per Joves de tot Espanya per conscienciar i aconseguir la primera generació lliure de tabac el 2030. De fet, el 80% dels casos de tabaquisme es produeixen abans dels 18 anys.
Respirarte és un dels 5 projectes pilot que podria incorporar-se d’aquí a un temps en administracions i entitats per lluitar contra el tabaquisme. Una iniciativa que neix de l’Aliança d’Entitats sense Tabac, impulsada per l’Associació Espanyola contra el Càncer. Avui, després de mesos de tests, es presenten a la societat. Tot, per aconseguir la fita del 2030.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma