CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
A canvi, la cadena hotelera sol·licita autorització urbanística per traslladar aquestes places en dues parcel·les adjacents que són de la seva propietat
75
L’Ajuntament d’Alaior ha anunciat un acord amb Melià, pel qual la cadena hotelera es compromet a rebaixar l’alçada de les dues torres de 12 plantes de primera línia de Son Bou.
A canvi, sol·licita autorització urbanística per traslladar aquestes places en dues parcel·les adjacents que són de la seva propietat. Recordem que Melià ha presentat un projecte de reforma de l’hotel amb una inversió de 35 milions d’euros. Consell Insular de Menorca, Ajuntament i els ecologistes del GOB la consideren poc ambiciosa perquè no redueix suficientment l’impacte visual.
Segons el consistori, Melià s’ha compromès ha deixar per escrit aquestes intencions. La cadena hotelera, per la seva banda, ha deixat clar que el projecte de reforma, que compta amb els informes favorables del Consell Insular, és totalment compatible amb una posterior reducció de l’alçada dels edificis.
Tot queda en mans ara del Consell Insular, que és qui pot modificar la qualificació dels terrenys adjacents a través de la revisió del Pla Territorial que s’està duent a terme.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició