Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Tusk ha demanat als britànics que no tudin el temps
El Regne Unit té fins al 31 d’octubre per sortir de la Unió, el dia abans que es constitueixi la Comissió Europea. Els 27 han acordat a les 2:00 de la matinada d’aquest dijous concedir aquesta nova pròrroga per al Brèxit, que serà flexible ja que si la primera ministra, Theresa May, aconsegueix que hi hagi un acord abans d’aquesta data, els britànics abandonaran abans d’hora Europa.
L’acord, que arriba després de quatre hores de debat, admet una pròrroga que no és tan curta com volia França ni tan llarga com esperava Alemanya. El president del Consell europeu, Donald Tusk, ha demanat als britànics que no tudin el temps, mentre que May ha reconegut que és conscient de la “gran frustració” que hi ha entre els europeus.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció