Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Diumenge entrarà la nova concessionària i els treballadors rebran un increment salarial del 30 per cent
Aquest diumenge començarà a operar la nova empresa de recollida de fems de sa Pobla. El contracte, que arriba amb dos mesos de retard, suposarà per als treballadors un augment salarial del 30 per cent, tal com estableix el conveni autonòmic. Aquest dimarts, al TAMIB, el consistori i els treballadors han firmat l’acord per desconvocar la vaga.
Toni Simó, regidor de Medi Ambient de sa Pobla, ha explicat que la nova concessionària començarà a operar aquest diumenge. Els treballadors firmaran la seva subrogació i tot d’una s’integraran dins el nou conveni autonòmic.
En canvi, continua sense solucionar-se el conflicte a Marratxí i a Llucmajor, on els treballadors han denunciat que la sobrecàrrega de feina i l’ús de camions vells els impedeix fer la recollida de forma adequada. Als dos municipis hi opera la mateixa empresa. Ho ha denunciat el sindicat CCOO.
Dilluns l’Ajuntament de Llucmajor es va reunir amb l’empresa concessionària, que té contracte fins al 2025, i s’ha compromès a solucionar el problema. A Marratxí, en canvi, el contracte actual està en pròrroga i s’ha de fer un nou concurs.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat