La lluita contra la pandèmia del coronavirus ha precipitat la formació de l'executiu d'emergència
L’actual primer ministre en funcions d’Israel, Benjamin Netanyahu, i el centrista Beny Gantz han segellat l’acord de govern que treu el país del bloqueig polític en què es trobava des de fa més d’un any, i després de tres eleccions.
El pacte entre els dos, fins fa poc principals rivals polítics, permetrà a Netanyahu mantenir-se en el càrrec un any i mig més. I mentre, Gantz serà el viceprimer ministre.
La lluita contra la pandèmia del coronavirus ha precipitat la formació de l’executiu d’emergència, que en els primers sis mesos no podrà aprovar legislació que no concerneixi la lluita contra la covid-19.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros
Miquel Gual ha formalitzat la compra del 75 % de l'embotelladora