Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Com a mínim la indemnització d'un empleat amb una antiguitat d'almanco 18 anys serà de 25.500 euros
Després de 30 dies negociant els treballadors i l’administrador concursal han signat l’acord de l’expedient de regulació d’ocupació que afecta 675 treballadors, la majoria dels quals, de la seu de Thomas Cook a Palma. Tots cobraran íntegrament la nòmina de novembre abans de Nadal.
L’acord també preveu l’ampliació de la indemnització del mínim de 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mensualitats a 27 dies per any treballat amb un màxim de 13 mensualitats, condicionat a la disponibilitat de 3 milions d’euros.
Com a mínim la indemnització d’un empleat amb una antiguitat d’almanco 18 anys serà de 25.500 euros. Els treballadors es mostren satisfets amb l’acord. De les Illes se salvaran 85 llocs de feina. Està a punt de tancar-se l’acord amb Ving Resorts interessats a assumir part del negoci receptiu i altres dues empreses estan interesasdes en el centre d’atenció telefònica. Aquests treballadors serien subrogats.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat