Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Com a mínim la indemnització d'un empleat amb una antiguitat d'almanco 18 anys serà de 25.500 euros
Després de 30 dies negociant els treballadors i l’administrador concursal han signat l’acord de l’expedient de regulació d’ocupació que afecta 675 treballadors, la majoria dels quals, de la seu de Thomas Cook a Palma. Tots cobraran íntegrament la nòmina de novembre abans de Nadal.
L’acord també preveu l’ampliació de la indemnització del mínim de 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mensualitats a 27 dies per any treballat amb un màxim de 13 mensualitats, condicionat a la disponibilitat de 3 milions d’euros.
Com a mínim la indemnització d’un empleat amb una antiguitat d’almanco 18 anys serà de 25.500 euros. Els treballadors es mostren satisfets amb l’acord. De les Illes se salvaran 85 llocs de feina. Està a punt de tancar-se l’acord amb Ving Resorts interessats a assumir part del negoci receptiu i altres dues empreses estan interesasdes en el centre d’atenció telefònica. Aquests treballadors serien subrogats.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari