Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Aquest dilluns ja han començat a sacrificar-se uns 200 pollastres i s'espera que des d'aquest dia fins al 16 de desembre se'n puguin sacrificar 5.000 més
Acord a Inca per sacrificar pollastres a l’escorxador cada dilluns fins a dia 16 de desembre. És una mesura extraordinària davant el problema que pateixen els productors.
Aquest dilluns ja han començat a sacrificar-se uns 200 pollastres i s’espera que des d’aquest dia fins al 16 de desembre se’n puguin sacrificar 5.000 més.
Són els pollastres que havien quedat a les explotacions després que, dia 1 d’octubre tancàs de manera definitiva l’escorxador d’Inca, l’únic escorxador d’aviram que quedava a Mallorca. Han hagut de ser els mateixos productors els encarregats de posar la maquinària en marxa i també encarregar-se de la neteja.
Els productors celebren aquest acord i diuen que la Conselleria de Salut i Agricultura ha fet un gran esforç, així com l’Ajuntament d’Inca, propietari de les instal·lacions, però troben que és una mesura totalment insuficient, i que si no es troba solució a llarg termini no podran continuar amb els seus negocis.
8 dies comptant aquest dilluns i fins al 16 de desembre tendran els productors d’aviram per sacrificar pollastres per raons de producció i benestar animal.
Aquesta mesura extraordinària ha de servir, segons el Govern, per trobar una solució a llarg termini, o bé permetre poder sacrificar a les mateixes explotacions o bé que els ramaders s’associïn per assumir la gestió de l’escorxador. Una proposta que no poden assumir sense el suport econòmic de les administracions.
Els productors lamenten, a més, que el servei només es pugui reprendre fins abans de Nadal perquè els deixa sense una de les campanyes principals del sector.
L’Ajuntament d’Inca, per la seva part, es posa al costat dels pagesos i els ha cedit les instal·lacions de manera temporal, però no poden assumir-ne la gestió.
A Mallorca només queden 4 productors de carn de pollastre que desapareixeran si no els faciliten poder sacrificar els animals.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors