Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

A Eivissa, també s'han activat els diferents equipaments perquè totes les persones que solen dormir al carrer puguin fer-ho sota un sostre
Imatge d'arxiu. /EFE
21Davant la baixada de temperatures, l’Institut Mallorquí d’Afers Socials ha habilitat una planta de l’hotel covid amb prop de 30 places per persones sense sostre. Si fos necessari, el número de places es podria duplicar.
L’IMAS activa aquest protocol d’emergència per alerta meteorològica quan es preveuen temperatures nocturnes inferiors a 7 graus i pluja i neu. D’aquesta manera, s’intensifiquen les tasques per aconseguir que totes les persones que solen dormir al carrer puguin fer-ho sota un sostre dels recursos de la xarxa, en aquest cas l’hotel covid.
A Eivissa, també s’han activat els diferents equipaments d’acollida per a persones sense sostre. A Vila, com durant tot l’hivern, continua operatiu l’espai habilitat devora l’escola d’adults de sa Bodega. A Santa Eulària també s’ha activat el refugi, almanco durant tot el cap de setmana. Mentre que els serveis socials de Sant Josep reserven places a un hostal si hi ha demanda, els de Sant Antoni estan pendents de la situació, tot i que en aquesta ocasió no han habilitat cap espai especial.
Nevada tardana a la serra de Tramuntana
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí